top of page
FITNESS 360 LOGO SMAPLE 2 TRANS.png
מגזין עסקים בכושר.png

כמה משלמים למאמן כושר באונליין?

אחת השאלות שעולות הרבה לאחרונה בקרב מועדונים וסטודיו'ס שממשיכים לספק ללקוחות שלהם מענה של אימוני כושר דרך האונליין היא: היא כמה משלמים למאמן שממשיך לאמן מרחוק? האם סכום זהה למה שהיה מקבל עבור אימון של שעה? האם פחות לאור המצב? כמה טיפים ורעיונות אפשריים.




הנה 5 טיפים / המלצות / מודלים אפשריים שתוכלו לאמץ בין אם אתם מאמני כושר עצמאיים או בעלי מועדוני כושר וסטודיו'ס.



1. חתכו את השיעורים שלכם בחצי


דבר ראשון, אין צורך לקיים אימון של שעה. בימים אלה, עם כל הבלאגן והרעש שיש בבתים, אנשים יעדיפו את זה קצר. תחתכו את אימוני האונליין ל-20, 30 או 40 דקות לכל היותר. אנשים בבית רוצים את זה מהיר. רוצים את זה אקספרס.



2. אפשרות תשלום ראשונה: שלמו בהתאם לחלק היחסי


במצב הזה אם לדוגמא האימונים שלכם עכשיו הם בני 30 דקות ושילמתם לפני כן 120 ש"ח עבור שעת אימון, זאת אומרת שעכשיו תצטרכו לשלם רק 60 ש"ח עבור ה-30 דקות.




3. אפשרות תשלום שנייה: שלמו בהתאם לשעת חירום


בססו הסדר חירום עם צוות המאמנים וקבעו מחיר 'עוזרים לכולם' (שם שהומצא כמובן). מחיר שאינו קשור לתשלום העבר. לדוגמא: עבור 30 דקות אימון תשלמו למאמן 30-40 שקלים. במצב רגיל אני לא מכיר הרבה מאמנים שהיו מוכנים להעביר שיעור תמורת הסכום הזה, אבל הסיטואציה היום היא שונה. ישנה אפשרות להמשיך לספק ללקוחות ערך רב, לשמור עליהם תוך כדי שבעל העסק לא 'נקרע' בהוצאות והמאמן עדיין מייצר הכנסה מסויימת. במצב הזה ניתן לתת למאמן גם 2-3 אימונים ביום, שבימים אלה עדיף יותר מאשר לשבת בחיבוק ידיים.




4. שיתופי פעולה אפשרות ראשונה: עשו שיתופי פעולה


שיתוף פעולה בימים אלה הוא האפשרות לתת שידורים חיים לעסקים אחרים והם נותנים בחזרה. תחשבו על זה שאת השיעורים שלכם הם יכולים להעביר ללקוחות שלהם ואת השיעורים שלהם אתם יכולים להעביר ללקוחות שלכם. הזמן הוא אותו הזמן.מאמן קיקבוקס יוכל להפרות מאמן פילאטיס ולהיפך. התוצאה: יותר שיעורים במערכת השיעורים שלכם עם פחות שעות שאתם פיזית צריכים להעביר, הלקוחות שלכם מרוויחים יותר, ואתם לא מכניסים יד לכיס כדי לשלם עבור שעת האימון.




5. שיתופי פעולה אפשרות שנייה: חשיפה בתמורה להעברת שיעורים


לדוגמא אם המאמן הוא גם דיאטן קליני וגם מוכר ייעוצי תזונה אונליין, תנו לו להעביר אצלכם מספר אימונים שבועיים ללא תשלום בתמורה לאפשרות למכור את תפריטי התזונה וקידומם בקרב הקהילה שלכם. זהו מצב win win לכולם.







שי אלנקרי.jpg
bottom of page