top of page
FITNESS 360 LOGO SMAPLE 2 TRANS.png
מגזין עסקים בכושר.png

שיווק בתחום הכושר: הדרך היעילה


שיווק בתחום הכושר לא שונה משיווק של שאר העסקים בתחומים אחרים. יש כל כך הרבה דרכים ושיטות, אבל אני רוצה לדבר אתכם על אחת. אחת ועיקרית. המשווקים המקצועניים יודעים כי כדי להגיע לארנק שלנו יש דרך אחת שתמיד עובדת נהדר.

שיווק בתחום הכושר

מדובר למעשה "בכפתור" שאפשר להפעיל אצל כולם על ידי שימוש ב.....רגשות. אני מניח שחלקכם שמעו כבר על המערכת הלימבית במוח שאחראית אצל זוחלים על כל הרגשות כמו: שמחה, אמון, אהבה, עצב, נאמנות, כעס, פחד, דאגה ... חשוב להבין כי כל אלה מחוברים ביסודות הביולוגיה.

אז, כשאנחנו מפעילים את כפתור ה- ON במערכת הפעלה הלימבית במוח האדם, אפשר לגרום ללקוח לפעול במיידית ולסלול את הדרך להצטרפות לשירות שלנו ולתשלום.

איך כל זה קשור לשיווק בתחום הכושר?

תראו, בכל החלטה מעורב רגש. אנשים מנוהלים מכאב ומרצון להימנע מכאב... הימנעות מכאב זהו מנוע המוטיבציה החזק ביותר. אני אתן לכם דוגמא מצוינת כדי להמחיש את הנושא: בואו ניקח אדם בן 40 שחווה התקף לב. הוא מגיע לרופא לאחר האירוע ולאחר סדרת טיפולים, נבדק ולאחר מכן הרופא אומר לו: "עלייך להתחיל ולעשות ספורט כדי שתוכל להיראות טוב, להיות בריא ולהרגיש טוב יותר....."

זה למשל: לא ממש יעבוד עליו והוא יחזור לאותה הדרך בה פעל די במהרה....

שי אלנקרי

לעומת זאת, אותו רופא ישאל את אותו הבחור שאלה אחת:

"מיהם האנשים החשובים והיקרים ביותר עבורך?" וסביר להניח שהתשובה תהיה: אשתי, המשפחה והילדים....עכשיו הרופא אומר: "תראה, אם תרצה להמשיך ולראות את הילדים שלך גדלים גם בעוד שנה, שנתיים ואפילו 20 שנה מהיום, אתה חייב לשנות את הרגלי אורח החיים שלך, להתחיל לעסוק בפעילות גופנית ולשנות את התזונה מהקצה אל הקצה. זה לא בשבילך, זה בשביל שמישהו יוכל ללוות את הילדים שלך בדרך אל החופה...."

בום! ראיתם מה קרה פה? הרגש כאן היה הרבה יותר חזק והרצון להימנע מכאב (הכי עובד על בני אדם) הוא זה שיוביל את אותו בחור להתחיל ולעשות ספורט, ויודעים מה? ואפילו ליהנות מזה.

בשיווק חובה לעורר רגשות חזקים כדי למכור

בשיווק חובה לעורר רגשות חזקים כדי למכור ו....רק בסוף להצדיק עם היגיון.

אז עכשיו, כדי להבין עוד קצת את הנושא, ושחלילה לא תזרקו מאות ואלפי שקלים על שיווק לא ממוקד, אני מזמין אתכם לתכנית הליווי שלי שנפתחת ב-18.12.18 בה אלמד בצורה פשוטה וקלה ליישום את כל הכלים שעובדים בתחום הכושר מבחינה שיווקית, נצלול פנימה לשיווק בפייסבוק ובאינסטגרם ונלמד איך להפעיל את כפתורי הרגש בשיווק. כל הפרטים שלכם כאן

חשוב לזכור, תחום הכושר הוא תחום שמשנה לאנשים את החיים, עושה טוב יותר בעולם ועושה נפלא לאנשים בכל יום - אל תתביישו לשווק, ואל תתביישו למכור, זו הדרך שלכם להשפיע על חייהם של המון אנשים.

בהצלחה!


יש לכם שאלה? צריכים עזרה עם העסק שלכם?


להצטרפות לקבוצה הסגורה של




לקבוצת ווטסאפ סגורה לעסקים בתחום הכושר והספורט

שי אלנקרי.jpg
bottom of page