top of page
FITNESS 360 LOGO SMAPLE 2 TRANS.png
מגזין עסקים בכושר.png

לקראת השקה: אפליקצייה חדשה למאמני כושר


לקראת השקת אפליקציית המאמנים והמתאמנים החדשה, עשינו בדיקה קצרה, במה מדובר,

ואיך אפליקציית FITIT הולכת לשנות את כללי המשחק בנוגע להתנהלות עסקית של מאמני כושר, ואיך היא תעזור למתאמנים למצוא את ה...האחד!

שאלנו את היזמים בקצרה: מה זה בכלל FITIT ?

זה התחיל מתוך קושי בחיפוש אחר מאמן כושר אישי והפך למיזם שמחבר בקלות ובנוחות בין מאמנים למתאמנים.

עפרי, אופיר, אביעד וארי חברו יחד ויצרו פלטפורמה חברתית מלאה שמחברת בין מאמנים למתאמנים.

מדובר למעשה בפלטפורמה חדשנית אשר נוצרה על מנת לחבר באופן מהיר ויעיל בין מאמנים ומתאמנים.

דמיינו מתאמן שמחפש מאמן מאזור גאוגרפי מסויים, ובקליק יכול למצוא את המאמנים שמציעים סביבו שירות של אימון אישי ועם ההתמחויות הספציפיות.

ארבעת היזמים

דמיינו מאמן שמקבל בכל יום פניות מאנשים שאינו מכיר מבלי שהשקיע שקל בפרסום, אבל לא רק זה, המתאמן יכול להזמין ולשלם למאמן אונליין, והמאמן יכול לנהל את יומן האימונים, לא צריך יותר לכתוב תזכורות אישית על כל לקוח בפתקים של הטלפון אלא פשוט להכניס הכל לאפליקציית הניהול אותה יכול לפתוח דקה לפני כל אימון עם לקוח ובכך יוכל לתזכר לעצמו פרטים בנוגע אליו.

ומה בנוגע לתחרות ולאפליקציות / תוכנות דומות?ֿֿ

״בדקנו וחקרנו לעומק מה חסר בשוק הישראלי והעולמי, ובנינו אפליקצייה שלא קיימת היום. כזו שמאמן לא צריך להסתבך ולהגיע ״למחשב״ כדי לנהל את המתאמנים אלא לעשות זאת מכך ידו ובכל מקום. יותר מזה, עשינו התאמה מושלמת במנוע החיפוש כך שאישה בת 40 מרחובות שאוהבת לשלב בין TRX לקיקבוקס, תוכל למצוא בדיוק את המאמן המתאים לה מרחק 5 ק״מ מביתה, שיכול לתת לה את המענה המדוייק. מה שפועל הופך את האפליקצייה לא רק לממשק ניהול ומעקב נכון למאמנים אלא לכלי שיווקי לכל דבר.״

אתכם בכל מקום

האפליקציה נוצרה במיוחד עבור מאמנות ומאמני כושר, ומהווה פתרון לשלל האתגרים בהם הם נתקלים בעבודתם היומיומית – סיוע בגיוס מתאמנים, שימור המתאמנים לטווח ארוך וניהול יומן האימונים.

איך האפליקצייה יכולה לשדרג את ההתנהלות העסקית של מאמני כושר?

אפליקציית Fitit מקנה תוכנת ניהול ייחודית המותאמת למאמנים אישיים ועונה על שלל צרכיהם - לוח שנה חכם לקביעת אימונים דרך האפליקציה, מערכת סליקת אשראי, מערכת לפרסום המאמנים, מעקב אחר ההתקדמות של המתאמנים, שליחת תוכניות אימון, תוכניות תזונה ועוד...

שינוי מהקצה אל הקצה למאמני כושר אישיים

איך זה עובד בפועל?

ֿ

מערכת החיפוש הייחודית של האפליקציה יוצרת חיבור אופטימלי בין מאמנים למתאמנים. כל מאמן בונה לעצמו פרופיל בו הוא מפרט את הניסיון והכישורים שלו, האזורים בו הוא מאמן ועוד. כך יכולים המתאמנים למצוא בדיוק את סוג האימון שמתאים להם.

היופי הוא שבכך אפשר להביא לסיום את הימים שבהם מאמן מבזבז את זמנו היקר על הודעות ווטסאפ, טלפונים ומסמכי אקסל. מהיום Fitit מאפשרת לעשות רק מה שמאמנים באמת אוהבים לעשות – לאמן!

בכנס עסקים בכושר ב-1.11.18 האפליקציה תושק רשמית, ובאי הכנס יזכו בחודשיים מתנה לרגל ההשקה ובאפשרותם לרכוש מנוי לחצי שנה במחיר מוזל של 99 ש"ח לחודש!


שי אלנקרי.jpg
bottom of page