FITNESS 360 LOGO SMAPLE 2 TRANS.png
KB.png

כך תהפכו למותג בתחום הכושר


לפני עידן האינטרנט רק רשתות הכושר הגדולות יכלו להיות מותגי על,

היום אין אחד שלא יכול להפוך למותג!

היום המועדונים הקטנים והסטודיואים נותנים פייט רציני

על כל לקוח, וזאת בזכות העובדה שהעולם השתנה,

כבר לא צריך לקנות שעות מסך פרסומת בטלויזיה,

אפשר לפתוח יוטיוב או להעלות סרטונים בפייסבוק ובאינסטגרם.

אפשר גם לקדם אותם בכסף והם יזכו לחשיפה גדולה יותר בסביבה

הגאוגרפית שלנו...זהו, העולם כבר לא שייך לגדולים בלבד!

5 כללי זהב למיתוג מנצח בתחום הכושר

בפוסט הזה אני רוצה לתת לכם את חמשת הכללים שלי להפיכת מותג בתחום הכושר,

וזאת כמובן לאחר שצפיתי ונפגשתי עם מותגי כושר רבים בארץ ובעולם,

ליוויתי והקמתי עשרות מותגים...זיקקתי 5 כללים, אבל לפני כן,

בואו נחזור 12-13 שנים אחורה. בלי פייסבוק / יוטיוב או אינסטגרם.

פעם לעסקים הגדולים הייתה יכולת תקציבית ועליונות אסטרטגית

ועסקים קטנים ובינוניים כמעט ולא היו קיימים...

בעידן של היום מאמני כושר צעירים ואנונימיים הופכים להיות מוכרים

די במהרה אם יש להם תוכן טוב / תמונות טובות, מסר ואג'נדה.

סטודיו קטן מהפריפריה היום קולו נשמע,

מה שפעם היה שייך לרשתות הגדולות עם התקציבים

הגדולים. אבל לא עוד. היום כל אחד יכול להיות מותג!

מותג זה לא אומר שכולם מכירים אתכם.

זה לא כמות החשיפה, כמות הלקוחות,

המוצרים או השירותים שלכם...

זה גם לא אומר שאם תפרסמו מבוקר ועד

ערב תהפכו במהרה למותג...לא זה הכיוון.

מותג בתחום הכושר נמדד ביכולת להטמיע

את המותג שלו עד הסוף ו...כל הזמן.

בתמונות / במסר השיווקי / בכתיבת הפוסטים/

בפרסום תמונות האינסטגרם / פייסבוק /באתר האינטרנט שלנו ואפילו

בשיעורים או בכנסים בהם מעבירים.

כל פרסומת, כל סרטון, כל תמונה

רק מחזקת את המותג וכך הוא גדל.

כשנבנה מותג חזק יותר.

הביקוש עולה.

הביקוש עולה= יש יותר הכנסות.

אם ההכנסות גדולות יותר, זה אומר שיש

עשייה מותגית מדוייקת.

אני מאמין שעם חשיבה נכונה, תכנון והשקעה

(כן...מיתוג עולה הרבה כסף אבל שווה כל שקל!)

כל אחד יכול להפוך למותג.

אז מה צריך כדי להפוך למותג?

5 כללים מנצחים למותג מנצח בתחום הכושר

1. תרצו את זה! הכלל ראשון בגישה שלי הוא שצריך לרצות את זה! אם תעשו רק כי אמרו לכם שצריך, זה ייראה וירגיש ככה. זה בדיוק כמו לגרור ילד בן 10 שסובל מעודף משקל לאימונים שלא ביוזמתו. הוא שונא כל רגע, משתדל לא להתמיד...ולרוב, גם תוצאות לא יגיעו. הכלל הראשון הוא באמת לרצות את זה. רותים להיות מותגים? יופי! עכשיו עברו לצעד השני.

2. קבעו את רוח המותג – מה תרצו לשדר? איזה מסר תרצו להעביר? אנרגטי? שמח? חיובי? חיוני?

לאילו צבעים אתם מתחברים? שבו עם עצמכם ופשוט רשמו הכל. רק אחרי שהכנתם רשימה מדוייקת, צאו לשלב הבא.

3. קו עיצובי - לוגו, מניפת צבעים (לא מחייב רק צבע אחד), קווים מנחים לגראפיקה, מוטיבים חוזרים ועוד...הם רק חלק ממה שתצטרכו לעשות כשיעורי בית. חפשו, תחפרו וצפו באינטרנט על עסקים מהעולם אליהם אתם מתחברים ברמת הצבעים, הסטייל, העיצוב ונסו לראות מה הכי אהבתם אצלם. תשאבו השראה, ותכניסו לעבודה.

4. התמידו – כמו בספורט כך בכל דבר בחיים, וגם בכל העולם של מיתוג. אל תתחילו במיתוג ואחר כך תתפזרו ותורידו רגל מהגז. הרבה עסקים משקיעים במיתוג ראשוני ואחר כך חוסכים בעלויות עיצוב גראפי למודעות ופרסומים ופשוט...חוזרים אחורה. מעלים כל מי פרסומים שאינם ברוח המותג / הצבעים / המסר וכל מה שנבנה קודם לכן...מותג מצריך חשיבה ראשונית וכמובן הוצאה לפעול. אחרי שהוצאתם לפועל, נשאר לכם להתמיד במה שבניתם כדי שזה באמת יעבוד...תזכרו: מותג בונים לשנים קדימה.