top of page
FITNESS 360 LOGO SMAPLE 2 TRANS.png
מגזין עסקים בכושר.png

ניהול בתחום הכושר: 5 דרכים לניהול העסק


ניהול עסק קטן עבור מאמן כושר אישי / קבוצתי או סטודיו לאימונים אינו משימה פשוטה. זה דורש מאיתנו אחריות גדולה, ראש גדול ומענה לעשרות משימות הקשורות לשיווק, ניהול, מכירה, תזרים, תכנית עסקית ועוד...אתם בשלב שהעסק כבר עובד או לקראת פתיחה? ​אתם יודעים מה אתם הולכים להציע? מעולה! במשך השנים אספתי אינספור כלים שעבדו יותר או עבדו פחות. בכתבה הבאה אני רוצה לתת לכם 5 טיפים חשובים לניהול עסק קטן בתחום הכושר. מה זה עסק קטן אתם שואלים? החל ממאמן כושר עצמאי עם כמה לקוחות בודדים, מאמן לאימונים קבוצתיים עם עשרות מתאמנים ואפילו בעל עסק (סטודיו / מועדון) עם מאות לקוחות...

שי אלנקרי: ניהול בתחום הכושר

1. הגדירו במדויק את המטרה שלכם

כשאני אומר מטרה אני מתכוון לדבר הגדול ביותר שאתם שואפים להשיג כמאמנים או בעלי סטודיו. בדיוק כמו המטרה שאתם קובעים יחד עם המתאמנים שלכם. המטרה הגדולה היא החזון של העסק, וזוהי התמונה המנצחת שלכם. החזון צריך לשקף את המטרה בגללה פתחתם את העסק. בגללה אתם מאמנים אישיים, מאמנים קבוצות או פתחתם את הסטודיו עליו חלמתם. לעתים, חזון של 5 שנים קדימה יכול להיראות לכם כמו חלום, אבל חלומות מתגשמים אם רק תאמינו במה שאתם עושים ובערך הרב של השירות שלכם.

2. הימנעו מהוצאות מיותרות

קל מאוד להתחבר לעוד שרות חדש שאנחנו לא באמת צריכים או אפילו לקנות מוצר חדש לאימונים שזה עתה הושק. זכרו, השורה התחתונה מאד חשובה ולכן רצוי להימנע מהוצאות מיותרות. עשו בדיקה רבעונית ומחמירה של תקציב העסק וחפשו היכן אפשר לצמצם הוצאות ולפעול ביעילות גדולה יותר מבלי לפגוע בלקוחות או בעובדים שלכם.

3. השקיעו בצוות שלכם

מצאו דרכים להשקיע בצוות שלכם ולטפח את הכישורים שלהם. זה לא בהכרח אומר שתצטרכו לשלם יותר כסף. נסו ללמוד ולגלות עניין במה שנותן להם השראה ומצאו את הדרך לאפשר להם לצמוח יחד אתכם. תגרמו להם לצמוח (בכל תחום בחיים) ואל תשכחו להוקיר להם תודה ולאהוב אותם, כשאני אומר לאהוב אני מתכוון...לאהוב על באמת.

4. התחברו אך ורק לטרנדים שיועילו לכם כמאמנים / בעלי סטודיו / בעלי מועדוני כושר

קל מאד להתמכר לכל הטרנדים של עולם הכושר. לטרנד אמנם יש קונוטצייה של משהו 'בר חלוף' אבל זכרו שזה בסדר, הלקוחות שלכם לא מחפשים שתאמנו אותם עם אותו אביזר לאורך כל השנים הבאות...כמו שלכם חולף הריגוש די מהר, כך גם להם...רגע לפני שתאמצו טרנד אימון או מוצר חדש לעסק, שאלו את עצמכם אם הוא באמת יכול לתרום לשיפור חווית האימון והשירות שאתם מציעים. תצרפו אליכם מוצרי אימון חדשים / סגנונות אימון או שירותים שמתחברים לחזון שלכם ב-100%. טרנדים זה אחלה, אבל תאמצו אותם אליכם רק אם אתם באמת מתחברים אליהם והם באמת תורמים לכם.

5. הקשיבו ללקוחות שלכם

בחרתי לסיים עם הקשבה כי זה מה שאני הכי רוצה שתיקחו מהכתבה. אחת מהמיומנויות החשובות ביותר להצלחה בעסקים, במכירות ובמתן שרות ללקוח הוא היכולת להקשיב. אבל להקשיב באמת. ההקשבה לעתים מקבלת הכי פחות תשומת לב ולא בצדק. אל תתבלבלו בין הקשבה לשמיעה, מפני שמדובר בשתי יכולות שונות לחלוטין. הקשיבו ללקוח בשביל שתוכלו לעזור לו להתקדם לעבר מטרותיו. להקשיב לעצמכם ולהיות מרוכזים רק במשפט הבא שתוציאו מהפה ישרת רק אתכם. תבואו תמיד עם גישה חיובית של "איך אפשר לעזור לך?", ותראו איך זה משנה את כל התמונה בעסקים ובחיים.

בהצלחה!


יש לכם שאלה? צריכים עזרה עם העסק שלכם?


להצטרפות לקבוצה הסגורה של




לקבוצת ווטסאפ סגורה לעסקים בתחום הכושר והספורט

שי אלנקרי.jpg
bottom of page