top of page
FITNESS 360 LOGO SMAPLE 2 TRANS.png
מגזין עסקים בכושר.png

שיווק עסקים בתחום הכושר: 5 כלים חינמיים


עסקים רבים טרם התחברו לעולם השיווק והפרסום הדיגיטאלי למרות הפוטנציאל העצום לקבל חשיפה גדולה. יש עדיין עסקים שלמים בתחום הכושר (מועדוני כושר / סטודיו ואפילו מאמנים) שאני מכיר באופן אישי המעדיפים את הפרסום המסורתי בעיתון, באמצעות חלוקת פלאיריים או מפה לאוזן. כל אלה 'בסדר' אבל לא מצויינים כמו אלה עליהם אני ממליץ בכתבה הבאה. קבלו 5 כלים נהדרים לשיווק העסק שלכם...ובחינם.

1. דף עסקי אישי בפייסבוק

למה צריך? כי בתור הרשת החברתית הגדולה בעולם, זה המקום להיות, לשווק ולמצב עצמנו. אז נכון, יש לכם כבר פרופיל עם אלפי חברים, אבל למה זה לא תמיד מספיק? עמוד עסקי בפייסבוק הוא עמוד אינטרנטי לכל דבר בו תוכלו להעלות תכנים בדומה לפרופיל האישי אך כאן יש לכם יתרונות נוספים. אם יש לכם מותג משלכם (שם העסק שלכם / הסטודיו או המועדון) אז סביר להניח שיש לכם עמוד עסקי בפייסבוק, וזה נהדר.


במידה והשם שלכם הוא המותג, לעתים שווה לבחון את האפשרות הזו גם כן. אבל חשוב שתדעו, ישנה בעיה קטנה ואתם הולכים לגלות אותה די מהר. פייסבוק אמנם מאפשרת לכם להשתמש בעמוד עסקי בחינם אבל בעמוד עסקי חלק קטן מאוהדי העמוד ייחשפו לתכנים, והדרך היחידה להגיע לרובם או לכולם היא להתחיל לשלם על הפרסום בפייסבוק כסף. אם אתם עושים שיווק בתחום הכושר, אין סיכוי שאין לכם עמוד עסקי.


היתרונות: אפשר להגיע לקהל היעד המתאים, בתקציב נמוך יחסית ולפלח את הקהל שלנו לפי קריטריונים של גיל, אזור גאוגרפי בארץ (עיר), מצב משפחתי, תחומי עניין ועוד.

קישור: www.facebook.com

2. עיצוב גרפי קל לשימוש

למה צריך? אתר CANVA.com מאפשר לכל אחד לערוך תמונות, ליצור קולאז'ים, מודעות וללא שום ידע או ניסיון בעיצוב גרפי. האתר מאפשר לעצב מודעות, מצגות, פוסטים לפייסבוק, קולאז'ים, תמונות נושא ועוד. אפשר לדרג בעלות של 3 דולר לחודש ולקבל מגוון רחב של אפשרויות נוספות שיכולות לתת לעסק שלכם FEEL & LOOK מרענן.

קישור - https://www.CANVA.com

3. עריכת וידאו אונליין

למה צריך? להשפיע על מאות ואלפי אנשים קל הרבה יותר היום מאשר לפני 10 שנים. באמצעות סרטון וידאו שאנו משתפים אצלנו בעמוד הפייסבוק אנחנו בקלות מגיעים לכמה מאות צפיות. ללא ספק אנו נמצאים בעידן בו הוידאו שולט. בזמן שפייסבוק ויוטיוב נלחמות על כל וידאו שלנו, לכם רק נשאר לצלם, לערוך, להעלות ולשתף בין חבריכם. תכנת מג'יסטו (סטארט אפ ישראלי) תאפשר לכם לערוך את הוידאו ישירות מהנייד או מהמחשב השולחני. תוכלו לבחור מגוון סגנונות עריכה, מוזיקה או אפילו ליצור 'סטייל' משלכם. התוכנה / אפליקצייה (שמתאימה לבעלי אייפון או אונדרואיד) ניתנת להורדה בחינם ומאפשרת לנו לערוך סרטונים בקלות ובדקות. תמורת 40 ₪ לחודש גם תוכלו להסיר את הלוגו של מג'יסטו (הרי אתם מפרסמים את עצמכם לא אותם), תוכלו להוסיף את הלוגו שלכם ועוד...

4. מאגרי תמונות בחינם

למה צריך? בין אם יש לכם אתר אינטרנט בו אתם מעלים תכנים ופרסומים או שאפילו הפרסום העיקרי שלכם מתמקד בפייסבוק בלבד. חשוב שתדעו כי רוב התמונות הנמצאות ברשת מוגנות בזכויות יוצרים ואין לנו רשות להשתמש בהם. אפשר לצלם לבד או ללכת לצלם מקצועי. ויש אפשרות להשתמש גם ב-.freeimages.com בו תקבלו מאגר תמונות גדול עם תמונות מקצועיות וגם עם תמונות 'פחות מקצועיות' אבל ללא תשלום. רק הקפידו לבדוק את סוג רשיון התמונה (תמורת קרדיט / לשימוש מסחרי / חובבני וכו'). ניתן כמובן לרכוש תמונות נוספות שאהבתם במחיר של 1 דולר עד כמה דולרים בודדים לתמונה.

5. מערכת ניוזלטר משלכם

שומרים על קשר עם לקוחות מהעבר? לקוחות פוטנציאליים? מכרים? אחת הדרכים המעולות לשמירת העשייה שלכם 'בטווח הרדאר' הינה משלוח ניוזלטר. מהו ניוזלטר? ניוזלטר הוא משלוח דיוור אינטרנטי הנשלח בפרקי זמן אותם אתם תגדירו עם העיצוב והתבנית אותה אתם תבחרו. אפשר לשלוח טיפים שונים, כתבות, מבצעים, פעילויות ועוד...ניולזטר הוא כלי שיווק נהדר, יעיל, לא יקר ומדיד. במערכת SMOOVE הישראלית תוכלו להשתמש בחינם עד ל- 200 אנשים. תוכלו לשלוח באמצעותה עד 2000 מיילים בחודש חינם! בין 200 ל-500 אנשים תשלמו 49 ₪ לחודש ובין 500 ל-1000 אנשים תשלמו 99 ₪ לחודש. סה"כ לא יקר, עם המון פיצ'רים וכלים נוספים, שימושי ויעיל. תיהנו!

קישור - http://www.smoove.io


יש לכם שאלה? צריכים עזרה עם העסק שלכם?


להצטרפות לקבוצה הסגורה של




לקבוצת ווטסאפ סגורה לעסקים בתחום הכושר והספורט


שי אלנקרי.jpg
bottom of page