top of page
FITNESS 360 LOGO SMAPLE 2 TRANS.png
מגזין עסקים בכושר.png

איך לפתוח אימוני כושר אונליין בזמן הקורונה?

אנחנו בימים של "ריחוק חברתי" בהם מדברים איתנו על הפסקת כל פעילויות הפנאי.

עסקים רבים בתחום הכושר ניצבים בפני אתגרים קריטיים ביותר, עם התלבטויות בלתי פוסקות בנוגע להמשך. אז כן, יש איסור על התקהלות של יותר מ-10 אנשים ואיסור פתיחת עסקי הפנאי ביניהם מועדוני כושר. אם הלקוחות שלכם מדברים אתכם על ביטול או הקפאות ולא מוכנים בשלב זה להגיע, אז הנה יש פיתרון להכל: כתבתי תכנית פעולה מיידית למועדון / סטודיו על מנת שתוכלו למזער נזקים בתקופה הקרובה. מדריך לפתיחת שיעורי אונליין שיהווה תחליף לאימונים הפיזיים מבלי שתצטרכו עכשיו להשקיע אלפי שקלים על קורס דיגיטלי שייקח לכם כמה ימים אם לא שבועות עד שיראה אור...




זה סדר הפעולות שלכם החל מרגע זה (בגלל הסיטואציות הנוכחיות).

עוד היום תצטרכו לייצר אלטרנטיבות.




1. פותחים קבוצת פייסבוק סגורה. זה מאוד פשוט, כמה צעדים וממש תוך כמה דקות, כל אחד יכול. דאגו לשנות בהגדרות לקבוצה פרטית המיועדת ללקוחות שלכם (או ללקוחות העתידיים) כך שרק מי שמוזמן אליה יוכל לצפות בתכנים. זה כלי חינמי, אז תשתמשו בו.


2. נסחו הודעה ללקוחות - לנסח הודעת הסבר שתישלח לכולם בהקדם (להקדים תרופה למכה) ולהסביר שזה הסטודיו / המועדון - וככה הוא יפעל במתכונתו החל ממחר. אני חושב שהלקוחות חייבים לגלות סולידריות ואהדה כלפיכם. בלי הקפאות. בלי ביטולים. הסיטואציה היא לא רגילה. במצב אחר ייתכן ואנשים לא היו משלמים לאימונים אונליין 300 או 400 או אפילו יותר לכל חודש...בואו נשים את העידן הקודם מאחורינו 🙂 אנחנו בעידן חדש שמצריך מאיתנו גמישות מחשבתית ויצירתיות. זכרו: מישהו כמוכם יש רק 1 כזה...שיש לו עסק....שהם אוהבים להתאמן בו...עבורם זה 300 שקל לחודש...עבורכם המשמעות הזו יכולה להיות 30,000 ש"ח...הם עדיין מקבלים שירות אונליין (כל העולם עבר לשם)...הדגישו את היתרון של האפשרות כך שכלהמשפחה תיקח חלק וכו'...


3. תצקו מערכת אימונים חדשה לשידורים חיים - אתם פותחים עסק חדש, תתייחסו לזה כך. תבנו את מערכת השיעורים בהקדם בכדי שתוכלו לייצר וודאות ללקוחות. אם לדוגמא יש לכם 4-5 אימונים ביום אז אפשר לצמצם לדעתי ל-2-3 - ואנשים יקבלו את זה. תסתכלו במערכות הניהול של העסק אילו שיעורים פחות מבוקשים ופשוט נסו לצמצם ולאחד שיעורים.


4. עדכנו את אנשי הצוות - עדכנו את אנשי הצוות והמאמנים על ההחלטה של המעבר לאונליין ושבצו את השיעורים שלהם לפחות לשבועיים הקרובים. את השיעורים בהתאם ליכולת שלהם (מבחינת זמן / צילומים) וכמובן הסדר תשלום מקובל על הצדדים (תשלום סמלי / תשלום בדחייה וכו').


5. קבלו החלטה איפה לצלם - אין מניעה כרגע לצאת מהבית, אפשר להגיע למועדון או לסטודיו, לצלם ממנו וללכת הביתה, ייתכן ולא. מה שבכל מקרה, תמיד אפשר לצלם מהבית, ואני בעד האותנטי היישר מהסלון.


6. ניסיון- עשו ניסוי עוד היום של אזור נחמד ואסטתי בבית לצילומים. תאורה, וכמובן שקט...לא נראה לי שבשידור חי רצוי שהילדים יעשו רעש ברקע.


7. תצרפו את כלל המנויים שלכם - צרפו את המנויים הקיימים ואפשרו להם לצרף את בני משפחותיהם לקבוצה הסגורה. עצם צירוף בני משפחותיהם ללא תשלום נוסף נותם ערך עצום ואפשרות של חגיגה לכל המשפחה.


8. תעשו פיילוט ניסוי שהכל עובד - צרפו אדם אחד לקבוצה קודם ועלו לשידור חי כדי לבדוק תקינות. אל תעשו את הניסיונות על הלקוחות שלכם.



9. תייצרו תכנית מיוחדת לקבוצה - תיצרו אתגר 14 יום חדש בקבוצה (זה יהיה הקונספט הראשי שלה וזה מגניב) עם מינימום 3 אימונים בשבוע + משימות+ תרגילים + ערך מוסף אדיר בנושא התזונה וכו'. אפשר להכניס אתגר ירידה במשקל במסגרתו נשקלים ושולחים למאמן בכל שבוע כדי להיכנס ולשמור על מסגרת.



10. יוצקים קונספט - החליטו על קונספט התרגילים, האביזרים ומשך זמן כל שיעור. לדעתי האימונים צריכים להיות באזור ה-30-40 דקות לכל היותר. החליטו על אביזרים ביתיים שיהיו הכלים של המתאמנים לאימונים.


בקיצור, צריך הרבה יצירתיות והרבה עשייה.


אבל נעבור גם את זה - יחד! 💪🏻🥊


לכל הדיונים, האסטרטגיות וחמ"ל קורונה לעסקים בתחום הכושר

הצטרפו לקבוצת הווט אפ שלנו -https://bit.ly/3aP4Jxn

שי אלנקרי.jpg
bottom of page