פוסטים אחרונים

השאירו פרטים וקבלו מדריך במתנה למאמנים:

5 דרכים להבאת לקוחות

Please reload

SCREENS.png

BL    G  360

15 טיפים לניהול זמן כעסקים בתחום הכושר

17/02/2019

 

הבעיה הכי נפוצה שחוזרת על עצמה אצל 90% מהעסקים בתחום הכושר איתם אני נפגש היא ניהול זמן לקוי. ניהול זמן לקוי = הפסדים רבים של כסף ולקוחות. 

אחד הדברים החשובים כיזם או כבעל עסק בתחום הכושר הוא ניהול הזמן האישי שלנו ליצירת פרודקטיביות והצלחה לאורך היום.

 

 

 

 

הנה 15 טיפים חשובים (מספר 6 המועדף עליי) שהיום הם חלק ממני, וכל אחד יכול לאמץ:

 

 

1. התחילו כל יום ב-15-10 דקות של תכנון. תכנון של המשימות היומיות, התוצאות הרצויות ועוד...לא להתחיל את היום בלי זה.

 

 

2. תתעדו לאורך היום את כל המעשים, הפגישות והמחשבות- כדי לראות היכן כל הזמן מושקע במהלך היום.

 

 

3. השקיעו 50 אחוז מהזמן במהלך היום במחשבות על תכנון, פגישות ופעולות שמייצרות את התוצאות הטובות ביותר.

 

 

4. הקדישו כמה דקות לפני כל פגישה / אימון עם לקוח חדש או שיחת טלפון כדי לחשוב איך ליצור את התוצאות הרצויות. הקדישו 2-3 דקות בסיום הפגישה או השיחה כדי לראות האם אכן הושגה המטרה ואם לא, נסו להבין מה התפספס שם.

 

 

 

 

5. התאמנו ב׳לא לענות לשיחות׳ שאינן דחופות במהלך היום. אל תתנו לכל שיחה לקטוע לכם את חוט המחשבה. זה ללא ספק אחד הדברים הטובים שתעשו.

 

 

 

6. הסירו מסיחי דעת כמו התראות של אפליקציות - במחקר שנערך נמצא כי 3.6 שעות בכל יום מוקדשים אונליין לדברים בעלי אופי בזבזני! 

 

 

אני כבר כמה שנים בלי התראות מכל סוג אצלי בטלפון. אני מקפיד לשלוט על הטלפון אחרת הוא שולט עליי...

 

 

7. תעבדו עם יומן אישי בטלפון, והכניסו כל פגישה או שיחה מתוכננת לשם. עזבו יומנים פיזיים - זה רק מאט את העבודה.

 

 

 

8. אל תשמרו שום דבר בראש - כתבו הכל. רעיונות לסרטונים, חלומות, מיזמים, שיחות חשובות לביצוע, מודל עבודה חדש וכו׳. מציע לפתוח את הפתקים בטלפון ושם לרשום הכל.

 

 

9. השתמשו באפליקציית-׳טו דו ליסט׳ יומית - אליה בתחילת כל יום תכניסו את כל המשימות לביצוע, ותסמנו ב- V לאורך היום מה כבר בוצע.

 

 

10. השלימו את המשימות המורכבות דבר ראשון על הבוקר.

 

 

11. התמקדו במשימה אחת בכל פעם- אל תנסו להיות מולטי טאסק. נשים ממש טובות בזה, אבל עדיין כל המחקרים מצביעים על כך כי התמקדות במשימה אחת בכל פעם תוביל אתכם לתוצאות טובות יותר.

 

 

12. דעו לנצל את הזמן המת שלכם - השיבו להודעות, מיילים או שיחות חשובות בזמן שאתם ממתינים בתורים (סופר/בנק/דואר).

 

 

13. אל תיתנו לאנשים משועממים לבזבז את הזמן שלכם. למדו לחתוך בשיא. זמן זה הדבר היחיד שלא ניתן לקבל בחזרה.

 

 

14. הכריזו בפומבי על תאריכי יעד של המטרות שלכם – זה יעזור לכם להגיע מהר יותר ליעד. מנסיון

(של 5 מרתונים) בכל אחד התחלתי ׳בהכרזה׳ פומבית במדיה החברתית וכמובן בין חבריי, ורק מהבושה לא היה לי האומץ שלא לבצע.

 

 

15. שמרו על רוטינה קבועה בכל בוקר - שייק טבעי / כתיבת מטרות ליום הקרוב / קריאה / אימון וכו׳.

 

 

בהצלחה!

 

שי אלנקרי

 

Share on Facebook
Please reload

© 2019 by FITNESS ISRAEL GROUP